fridastigberg

Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av Frida Stigberg - 10 augusti 2012 22:52

Jag vill bara berätta för er att ni kan kalla mej för vadfan ni vill, men jag vet vem jag är so fuck you.

Jag gör som jag vill, för det är mitt liv.

Skit i vad jag gör, sköt dej själv istället förfan!

  

Aja, ville bara säga det.

Ha en bra kväll 

 

  

Av Frida Stigberg - 10 augusti 2012 21:13

Hej,  just nu sitter jag och snackar med Mathiiiiiias!!

Nästa vecka ska han åka till Ekerö     

Kommer sakna han jättemycket!!

Ville bara skriva det   

 

ps. gjorde bilden innan.. mm ni fattar säkert   

HEJDÅ

  

Av Frida Stigberg - 10 augusti 2012 20:42

Hej

  

Har precis ätit, tog typ en och en halv timme HAHAH!

Men juat nu sitter jag och lyssnar på typ världens bästa låt, omg det är så sjukt bra!! 

http://www.youtube.com/watch?v=6Hkf0Y9k4yc&feature=BFa&list=LLbll3aJOGknQTGdKIykTZAA

Lyssna.Gilla.Prenumera

  

 

Haters Gonna Hate

Jag ser ut som en fisk

 

HEJDÅ

   


:D

Av Frida Stigberg - 10 augusti 2012 17:35

Hej

  

Idag har jag varit med 

 

och

 

och

 

och

 

  

Början av dagen så gick jag till McDonalds sen så gick jag hem, sen ringde några människor.. Sen gick jag tillbaka till centrum och så gick vi till Subway och åt. 

Sen gick vi och satte oss i typ en park eller någonting,, haha vet inte vad det var?

Aa, sen så satt jag och Mathias och höll på, och dom andra typ snackade med varandra, HAHHA nu känner jag mej dum xD.

Men iaf, sen taggade Matilda och Mathias!!

Då var det jag, Filip och Emil kvar :P

Och vi gjorde typ ingenting, åt godis och väntade på våran buss. 

Sen kom bussen och då gick vi på bussen, och sen gick vi åt olika håll när bussen stannade! 

Eller, Filip skulle hem till Emil och jag skulle hem till mej! 

Sen när jag kom hem så satte jag mej vi datorn och började blogga.  

Men iaf, efter som att det är fredag så ska jag och min familj äta 

  .

HAHA, DIE.

 

  Jag ska blogga mer efter maten  

 

HEJDÅ

  













Presentation


12 år, ska fylla 13. Jag heter Frida och det här är min blogg! Jag har världens sämsta minne och i den här bloggen ska jag väl typ berätta om mej själv, mina kompisar och mitt liv. Hoppas ni gillar den och det jag skriver om!

Fråga mig

37 besvarade frågor

Omröstning

Är jag snygg? :)
 Nej
 Lite
 Ja

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards