fridastigberg

Alla inlägg under december 2012

Av Frida Stigberg - 22 december 2012 23:15

Hej folk :) 

Fem saker ni kankske inte visste om mig! 

1. Jag är tillsammans med Anton. 

2. Jag väger 34/35 kilo :(

3. Vi är fler än 25st i min pappas släkt (tror jag). :S

4. Jag tycker att Justin Bieber börjar bi dåligare.. Sorry alla belibers :O

5. Jag är skitrolig. När jag är med @matildawesterberg :) Men typ inte annars.. Hahaha

 

Jahap, fem saker ni KANSKE inte visste om mej!! :) 

Om ni har något förslag om vad jag ska börja blogga mer om och vad ni vill att jag ska göra videoinlägg på och sånt. SÅ KOMMENTERA! 

 

TACK :D

         

Sista bilden var lite random, men hejdå bloggar mer imorgon :)<3

??

Av Frida Stigberg - 22 december 2012 23:04

Hej, lyssnar på bästa låten ever :) 

Sail. 

Men iaf... Huh, jag vet inte vad jag ska blogga om?? 

Om 4 dagar ska jag till hårfrisören och färga om mitt hår, asså det ska vara så mörkbrunt så att det ser svart ut fast det är precis en nyans ljusare än svart för jag vill inte riktigt färga helsvart, då blir det så jävla ful tväxt sen :S 

      

Ha det bra, hejdå :)


Av Frida Stigberg - 22 december 2012 22:52

Hej alla! Just nu sitter jag vid min syrras Macbook pro och lyssnar på musik och bloggar och letar efter några bilder som jag skulle kunna lägga ut på bloggen :) Kul i Jul. 

Nej men på julafton ska jag fira jul hos min mormor och morfar. Jag är helt bombsäker på att jag kommer få kläder, pengar, och typ allt som jag skrivit på min önskelista. 

Det är ju bara en dag kvar till julafton. Den här gången har varit lite annorlunda, asså det här är typ första gången jag inte riktigt tänkt på alla julklappar och sånt. Har bara tänkt på min kille och mina kompisar. Aa juste i fredags så var jag med min pojkvän och han var supergullig, han hade köpt ett jättegulligt skal till mej :* 

TACK ANTON  

 

Lägger ut bild på skalet sen ! :)

    

Hejdå så länge :)

Av Frida Stigberg - 22 december 2012 19:48

Hej, min och Matildas nya favorit låt "Sail- Awolnation". Så jävla bra! 

Men aja, idag var jag med Matilda. Jävla massa problem, asså inte mellan henne och mej utan asså med massa andra människor, hatar när någon förstör. #Orroz

 

     

Lite fula bilder, Hejdå :)

Av Frida Stigberg - 18 december 2012 21:09

Hej, tisdag idag :)

Ganska lyckad dag förutom alla dessa småbråk, pallar inte but don't cry, just say fuck you and smile! ;)

Idag var det skola till typ 15.00 eller någonting sånt, sen efter så drog jag, Nina, Matilda och Julia till centrum och fikade, eller hade "tjejsnack" Hahaha. Det var iaf kul, sen gick vi runt i centrum och Nina, Julia och Matilda köpte typ julklappar till sina "NÄRA&KÄRA" medans jag inte hade några pengar, eller jo tyå 15kr. Men det får jag ju asmycket för, verkligen -.-

Haha nä, men nu sitter jag iaf och pratar med Anton, hahhahah han är skit rolig och verkligen suuuupersnäll! <3<3<3

En timme, fett gangsters!

Haha, här är några fler bilder. Men dom är tyvärr på mej :/

 

 

 

   

           

Hahahah, lite random och fula bilder men skit i. Hejdå xoxo

Av Frida Stigberg - 16 december 2012 20:28

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

         

       

             

 

           

      

Hejdå :)

Presentation


12 år, ska fylla 13. Jag heter Frida och det här är min blogg! Jag har världens sämsta minne och i den här bloggen ska jag väl typ berätta om mej själv, mina kompisar och mitt liv. Hoppas ni gillar den och det jag skriver om!

Fråga mig

37 besvarade frågor

Omröstning

Är jag snygg? :)
 Nej
 Lite
 Ja

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards