fridastigberg

Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av Frida Stigberg - 5 augusti 2012 20:40

Hej, som ni alla vet så har jag varit med Linnea idag :D 

Vi har varit i centrum, hemma hos henne, hemma hos mej, vi har gått typ promenad (HAHA), vi har tränat lite, vi har gjort lite allt möjligt q: men det har iaf varit kul!! c: 

Lite bilder från promenaden.. HAHA, DIE xD.


Jag q:

 

Linnea<33

 

Jag igen, mupp.se q:

 

Linnea igen :D<33 Så jävla vacker :D

 

Linnea :D<33

 

Jag.. :3

 

Puss, ha en bra kväll!! puss :*




Av Frida Stigberg - 5 augusti 2012 16:31

Hej, Linnea sitter och tittar på tennis hemma hos mej.. hon sitter och tjatar om att jag ska länka hennes nya blogg -.- <3 HAHA, DIE. så nu ska jag göra det ;D ( linnnnnea.bloggplatsen.se ) kopiera och sök ist, gick inte att göra en länk q: 

Iaf, här är jag och Linnea xD usch, ignorera mej.. q: HAHA, DIE.

  

Pusshej.. HAHA. DIE xD


Av Frida Stigberg - 5 augusti 2012 13:45

Heeei :D är hemma hos Linnea!! Skitkul, vi har varit i huddinge centrum, sen gick vi hemm till Linnea q: 

I centrum så var vi på donken, sen gick vi in i lite andra affärer ;)<33

Vi skulle typ hitta en ny väska som vi ska ha när skolan börjar igen, nivet man måste ju vara lite snygg när skolan börjar xD HAHHA q: Men iaf, sen ska vi chilla lite q: lyssna på musik, käka nått och typ fixa en ny blogg till Linnea :3

 

         

Pusshej q: <3

Presentation


12 år, ska fylla 13. Jag heter Frida och det här är min blogg! Jag har världens sämsta minne och i den här bloggen ska jag väl typ berätta om mej själv, mina kompisar och mitt liv. Hoppas ni gillar den och det jag skriver om!

Fråga mig

37 besvarade frågor

Omröstning

Är jag snygg? :)
 Nej
 Lite
 Ja

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards