fridastigberg

Alla inlägg under augusti 2012

Av Frida Stigberg - 31 augusti 2012 22:11

MITT ANSIKTE, JAG HADE UPPSATT OCH LUVA, JAG SER FLINTSKALLIG UT  

ÅHFYFAN HEJDÅ!!!  
 

Av Frida Stigberg - 31 augusti 2012 21:57

Hejdå  
 

Av Frida Stigberg - 27 augusti 2012 18:00


Hej, jag har så jäävla tråkigt!!! Sitter i mitt rum och tänker på allt dåligt jag gjort och på allt bra som jag borde ha gjort.

Fml.

Asså jag har så mycket att säga till dej men fan att det ska vara så jävla svårt att förklara hur man känner.

Men aja, hejdå!

 

 

 

 

Av Frida Stigberg - 27 augusti 2012 16:11

Hej. Sitter hemma och gör exakt ingenting. Har typ precis pluggat och ska snart äta någonting. Har typ inte ätit någonting på hela dagen. Känner att jag inte har något liv just nu.. Pallar inte göra någonting, vill typ bara somna och sen vakna när allt är bra igen!

Fan, orkar inte mer problem   Men aja, skitsamma! NOBODY CARES!!! 

HAH, ÖNSKAR JAG BARA KUNDE FATTA HUR JÄVLA VÄRDELÖS JAG ÄR  

  

Fuck feelings.


Av Frida Stigberg - 26 augusti 2012 10:40

Hej alla  

Om några dagar ska jag färga håret, jag ska färga tillbaka mitt hår till det jag hade innan  

 

Pusshejdå  


Av Frida Stigberg - 25 augusti 2012 20:35

Heii bloggen  

Idag har jag sovit bort halva dagen. Sen vid klockan 15.00 så gick jag till Saandra och sen så har det varit fest ända till nu och det kommer förtsätta att vara det!!  

NU SKA VI I ALLA FALL BADA

 

Pusshej

    

Av Frida Stigberg - 25 augusti 2012 10:23

Jahap, vad ska jag blogga om nudå  

 

Svara i komentarsfältet  

 

Frågor till läsarna: 

Vad vill du bli när du blir stor? 

Hur många gånger har du hånglat?

Har du någon gång blivit slagen, alltså på allvar!?

Varför läser ni min blogg?

Cola eller Hallon soda?

Tv eller Dator?

Skulle du hellre vilja vara så smal att du måste ligga inne på sjukhus än att äta chips till frukost, lunch, mellis, middag, kvällsmat?

Svarade du ärligt på alla frågår? 

 

HAHHAHAHHAHAAH NOLIFER JAG ÄR  

 

Presentation


12 år, ska fylla 13. Jag heter Frida och det här är min blogg! Jag har världens sämsta minne och i den här bloggen ska jag väl typ berätta om mej själv, mina kompisar och mitt liv. Hoppas ni gillar den och det jag skriver om!

Fråga mig

37 besvarade frågor

Omröstning

Är jag snygg? :)
 Nej
 Lite
 Ja

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards