fridastigberg

Alla inlägg under juli 2012

Av Frida Stigberg - 30 juli 2012 19:39

you, yes you! 

you're beautiful  






hej alla fina människor! 

  • Jag hatar myggor, asså jag vaknade mitt i natten av att det kliade som inihelvete på min fot, å så kollade jag vad det var som kliade.. å aa helvetesfittmyggor!!!! förlåt för ovårdat språk men alltså kolla.. 
  • Just nu känner jag mej som en fjortis :OOOO jag har KSSS-byxor på mej å ett gult linne å jag vet inte vad jag ska göra. haha sitter å lysnnar på "someday-flipsyde" grym låt ;) aa men iaf, ser ut såhär..

bilden blev cp, men aja bjuder ^^ 

 

puss hejdå:)

Av Frida Stigberg - 29 juli 2012 19:17

JAG HAR KANEL PÅ BENET IFALL NI UNDRAR <3


 

Av Frida Stigberg - 29 juli 2012 19:10


  -.- 

Av Frida Stigberg - 29 juli 2012 19:02

Idag har jag varit med Matilda typ hela dagen. HAHAHHAHAH vi hade askul, it's going wild on the gräsmatta på baksidan HAHAHHAHAH <3 

Nej men vi bjuder på den här videon xDDDD

MOBBAS INTE!!!!!!!!!!!!!11


  HEEEEEEEEEEEEEEJDÅ <3 

Av Frida Stigberg - 26 juli 2012 23:14

 hej!! :DDDD 

Idag har jag varit med Liel, Matilda, Julia å Josef :D 

det har varit så jeeeevla kuul :'D<333 

först träffades jag å Josef i centrum, å delade på en MONSTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! XD XD XD 

Sen åkte vi hem till mej å laddade min telefååååån :D 

sen gick vi hem till Julia! å hemma hos Julle va Matilda å Liel!!!!!!!!!!!!!!!!! :DDDDD

sen gick vi hem till mej å badade i min poooooooool ;D<333

Asnice ;) 

 

 

 

Pusshej :)

Av Frida Stigberg - 26 juli 2012 23:14

Tjaaao!  Josef häääääär   
Jaaaaaaaag har rätt tråkigt    Men just nu sitter jag i kalsonger trevligt trevligt.. Och så snackar jag me Frida   
Idag va jag me Frida, Mathilda, Liel, och Julia men innan de satt jag o frida o drack monster på en bänk o då kom massa peddo snubbar så drog vi till rådis    Då träffade vi hannes han va så jääääävla sköön men sen så tog fridas batteri på mobilen slut så vi drog till henne och så hade vi tråkigt..    Så då träffade vi liel mathilda o julia o kolla på film och dem failade lite.. Sen så badade vi och nu har jag inget att skriva om så nu tänker jag lägga upp gamla bilder på frida  
       


Herrå alla blöta fiskmåsar där ute!!   

Av Frida Stigberg - 26 juli 2012 13:53

Tjao yeah i löven kebab nej men Josef e skit cool för de e han som skriver fuck yeah Frida är skit fin jag älskar henne wööööw c:

Presentation


12 år, ska fylla 13. Jag heter Frida och det här är min blogg! Jag har världens sämsta minne och i den här bloggen ska jag väl typ berätta om mej själv, mina kompisar och mitt liv. Hoppas ni gillar den och det jag skriver om!

Fråga mig

37 besvarade frågor

Omröstning

Är jag snygg? :)
 Nej
 Lite
 Ja

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards