fridastigberg

Alla inlägg under oktober 2012

Av Frida Stigberg - 24 oktober 2012 19:05

Hej idag har det varit så jävla kul i skolan haha jag är seriös! 

Hahah, men det var typ "han" som gjorde min dag med sina kramar och blickar..

Älskar det!

Men iaf, sen efter skolan så gick jag hem till Matilda. aa det här är matilda.

 

Och vi fjantade oss som fan i typ 50 år sen så satte vi oss äntligen med läxorna.. Älska engelska

Haha men fuck spanska. Hatar!

Lite bilder från när vi fjantade oss som fan

 

 

 

 

 

 

 

 

Hejdå måste gå och äta. Älska engelska!    


Av Frida Stigberg - 23 oktober 2012 22:52

Hej, jag kan inte sova! Ligger och lyssnar på musik på tv:n och bloggar från mobilen!!
Jag måste försöka sova.. Hejdå puss :*

Av Frida Stigberg - 22 oktober 2012 17:12

Hej, den här måndagen var ju ganska bra. 

På morgonen var det ju såklart segt men det blev bättre på dagen, det var jättebra i skolan oxå.

Efter skolan blev det att åka hem och plugga   

Och just nu sitter jag och lyssnr på musik och bloggar.

I lördags så rensade jag hela mitt rum typ. 

Sen ringde Julia och frågade om vi skulle göra någonting och jag hade "städat" klart då så jag sa att hon kunde komma. 

Sen så slutade det med att jag sov över hos henne  

Men imorse kom jag på att jag hade glömt min palttång hos henne. Fick panik.

Det gick bra utan plattång. Idag. Men måste verkligen ha den tillbaka imorgon..   


Snart kommer farfar och Christina (farfars kvinna) HAHAHA. Och Angelika (mimmis bästavän) och mormor och morfar.

För min syster fyller år idag. 16 år. 

Tårta och presenter. hon fick en ny macbook pro.

 

Hejdå

Av Frida Stigberg - 21 oktober 2012 21:08

Hej, åhh jag orkar inte skola imorgon..   

Men måste ju.. 

Nu ska jag kolla klart på beck sen blir det en till film och sen försöka sova.

Så tänkte bara göra ett snabbt inlägg ju ! 

Här får ni en bild från ikväll och ha en fortsatt bra kväll alla :*

 

Hejdå, gud vad sur jag ser ut HAHHAHH       

Av Frida Stigberg - 15 oktober 2012 23:51

Hej, imorgon är det skola. Åh fan. Jag kan inte somna, jag ligger bara och tänker på massa människor och massa bråk och får skuldkänslor och jag vet i fan :'D men skit i det nu, jag var jättenära på att somna förut och jag hade fått ut alla läskiga ansikten ur mitt huvud och så börjar set en fil om typ andra världskriget. Och så visar dom massa utsvultna barn som håller på att bli gasade.. Fan! Jag var ju avsnära på att somna! haha jag blev fett sur, men skit samma! :'D Jag måste försöka sova nu, hejdå godnatt :)<3

Av Frida Stigberg - 13 oktober 2012 16:27

HEJ 

SHIT VAD JAG LÄNGTAR TILL HALLOWEEN

DET KOMMER HÄNDA NÅGONTING DÅ, HAHAHHAHA INGEN VET FÖRUTOM AA NI VET VILKA NI ÄR OCH NI VET VAD JAG MENAR ÅHHHH JAG ÄLSKAR HALLOWEEN !!!!!

 

HAHAHHAHAHAHHAHAHAHHA GAAAAAASH VAD JAG LÄNGTAR.

Av Frida Stigberg - 13 oktober 2012 14:37

Hej bloggen. 

Jag är sjuk, ont i halsen, magen, benen, har lite feber till och från och jag har tagit masssa masssssa alvedon. Men jag hoppas det bättrar sej helt tills på måndag. Asså inte för att jag vill gå i skolan men för att jag vill ju träffa alla kompisar och så. Haha<3

 

Hoppas ingen av er är sjuka för det är hemskt ahhaha, hejdå ha det bra<3

Presentation


12 år, ska fylla 13. Jag heter Frida och det här är min blogg! Jag har världens sämsta minne och i den här bloggen ska jag väl typ berätta om mej själv, mina kompisar och mitt liv. Hoppas ni gillar den och det jag skriver om!

Fråga mig

37 besvarade frågor

Omröstning

Är jag snygg? :)
 Nej
 Lite
 Ja

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards