fridastigberg

Alla inlägg den 4 maj 2012

Av Frida Stigberg - 4 maj 2012 18:14

Hej 
Alltså jag ville bara skriva en sak som kan vara lite bra att veta 
Jo, att i sexan ska jag byta klass. Nu går jag i 5B men nästa år så kommer jag gå i 6A 
Fattar ni?
Men om min älskling slutar i sexan så är det juh ingen mening att äns finnas kvar liksom 
Jag hoppas att han verkligen inte gör det...  omg. om han gör det så kommer jag fkn gråta ihjäl mej

Och just nu är Min älskling i skottland och jag saknar honom så jäääävla mycket  kom hem nu hjärtat!!!!


Men iaf, här får ni en bild.

     

Av Frida Stigberg - 4 maj 2012 17:19

Hej på er allihopa  
Min dag, har varit såhär..
Jag gick upp på morgonen som vanligt. Allt var som vanligt, tittade på tv, satt vid datorn, snackade i telefon och allt annat som man gör på morgonen, typ fixar sej och så. 
Sen var jag i skolan och slutade 13.20  Och sen efter skolan så tänkte jag igentligen vara med en kompis, men det blev inget av det   Och just nu så sitter jag här och bloggar och tittar på "30 grader i Februari"  Är på näst sista avsnittet     

Hahaha, på lunchrasten så tog Jag, Linnea och Liel lite vackra bilder på oss tre  
Jag bjuder på några stycken då..


Hahah, första bilden..Jag ser heeeeeelt jävla muppad ut    

     

Andra bilden. Jag ser heeeeeeeeelt muppad ut där också Älskar er   



Tredje bilden är bara på mej och Linnea Omg, älskar dej syster  ps. det där var sista bilden  

Pussheeeeej    


  

Presentation


12 år, ska fylla 13. Jag heter Frida och det här är min blogg! Jag har världens sämsta minne och i den här bloggen ska jag väl typ berätta om mej själv, mina kompisar och mitt liv. Hoppas ni gillar den och det jag skriver om!

Fråga mig

37 besvarade frågor

Omröstning

Är jag snygg? :)
 Nej
 Lite
 Ja

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards