fridastigberg

Alla inlägg den 2 maj 2012

Av Frida Stigberg - 2 maj 2012 21:38

Heeeeeeeeeeej Alla 
HÄR KOMMER BILDBOMBEN 

Min valborgsoutfit   
 

Njuter av värmen  

 

Sommarbild på mej och Mathias Älskar dej Mathias Puss på deeeej    



Ojoj, måste gå och lägga mej nu.. :P <3 
Lägger upp mer bilder imorgon såklart! 
Godnatt Pusshej    
 

Av Frida Stigberg - 2 maj 2012 21:16

Hej Hej bloggen. Förlåt mej jag orkar verkligen inte lägga ut bildbomben idag.. Måste ladda ner bilderna från mobilen till datorn men jag hittar inte The cepesladd som man måste koppla in i mobilen till datorn, Pallar verkligen inte leta  
Nä, men nu ska jag gå och ta en dusch för imorgon börjar juh skolan igen efter det här lilla sköna lovet 
Jippie, då får jag träffa Mathias och Linnea 
Och några till! :)

Jag bjuder på den här.. :P <3

okej, bildbomben KANSKE kommer lite senare ikväll :) <3
Men hejdå sålänge! Pusshej :**<3333333       

Av Frida Stigberg - 2 maj 2012 20:17

Heeeeej Bloggen och alla som fortfarande läser 
Jag har bestämmt mej för att börja blogga igen men inte liks mkt som jag gjorde förut 
Men eftersom att jag inte har bloggat på ett tag så skulle jag villja lägga upp en "BILDBOMB"  
Den kommer seeeeeeeenare.. just nu bjuder jag bara på den här.. 

Malin och Jag.. Hahahahaha  
Pusssheeej (bildbomb kommer)    
    

Presentation


12 år, ska fylla 13. Jag heter Frida och det här är min blogg! Jag har världens sämsta minne och i den här bloggen ska jag väl typ berätta om mej själv, mina kompisar och mitt liv. Hoppas ni gillar den och det jag skriver om!

Fråga mig

37 besvarade frågor

Omröstning

Är jag snygg? :)
 Nej
 Lite
 Ja

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards