fridastigberg

Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Frida Stigberg - 7 januari 2013 21:26

Hej, den där videon får bli inställd för jag orkar inte spela in den plus att jag har ingenting att spela in med och jag kan inte göra det på min macbook pro för jag får inte sitta vid den om jag inte är i köket, och i köket är hela min familj hela tiden. 

Så aa det går tyvärr inte. Så jag lägger ut biilder sen ist. Och jag får inte använda min iphone om jag inte är i köket heller. Aa lite konstiga regler va? :S aa tyckte också det. Men man vänjer sej mer och mer för varje dag hoppas jag :)

Men tänker inte lägga ut så mycket bilder idag, lägger bara upp två stycken där man inte äns ser så mycket men koftan och jeansen är nya. Jeansen 499kr från gina tricot och koftan 499kr från stadium. :) 

   

Hejdå :D godnatt, fuck school tomorrow

Av Frida Stigberg - 7 januari 2013 19:26

LISTA FOR TODAY

 

MÅ BRA. CHECK CHECK CHECK CHECK

 

hahaahhhahaha det var det hemskaste jag sett hahahhahaha hejdå c: 


Av Frida Stigberg - 7 januari 2013 18:53

Hej idag är det måndag och imorgon är det måndag och idag har jag varit med min mamma i Gallerian i stan och storshoppat :D 

Hollister, cubus, glitter, stadium osv haha aa :)

Jag hade lite ont i huvudet och ont i halsen och så i två dagars tid sen gick det över lite men har fortfarande lite kvar men men.. :S

Jag kanske ska lägga upp en video sen på vad jag har köpt om ni vill, KOMMENTERA! 

Jättesnygga grejer, är verkligen skitnöjd :)

 

Har precis ätit och nu står min syrra och diskar och hahahha hon är skitdålig hahhahahahahahhahaah dör.

 

Hahahah fett ful ;D men whatever, lev :'D

HeJdÅ



Presentation


12 år, ska fylla 13. Jag heter Frida och det här är min blogg! Jag har världens sämsta minne och i den här bloggen ska jag väl typ berätta om mej själv, mina kompisar och mitt liv. Hoppas ni gillar den och det jag skriver om!

Fråga mig

37 besvarade frågor

Omröstning

Är jag snygg? :)
 Nej
 Lite
 Ja

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards