fridastigberg

Alla inlägg under juli 2012

Av Frida Stigberg - 20 juli 2012 15:32

hej alla!!
Just nu sitter jag på en stol på min tomt med färg i håret xD<33
Madde är också hääääär, Madde färgade mitt hår blont eller mitt underhår.. :) aa men iaf, nu ska vi vänta i 40 minuter på att hårfärgen ska verka :3
Vi bjuder stoort<3

Av Frida Stigberg - 20 juli 2012 13:19

hej alla underbara människor som läser min blogg!! <3

haha, jag vaknade för en kvart sen -.- (13.00) xD 

madde ska komma hit å sen så ska vi färga mitt hår black'n white ;D

haha, aa å sen när hon har färgat mitt hår så ska jag färga hennes hår, eller tvärttom..

Meh just nu så har jag mjukisbyxor å en grå sliten t-shirt :P


Att färga bådas hår tar typ 3 timmar -.-<3 HAHA, sen kl.18.00 så får vi typ gäster -.-

det är typ mammas bästakompis familj :P Dom är rätt roliga.. madde ska vara med när dom är här<3

Tror att Elin kommer vara rädd för Madde :'D<33

Elin är min mammas bästakompis dotter som ska börja i fyran!!

Hmm..Jag vet inte vad jag ska ha på mej idag :O Kanske det här, en blå tröja å ett par snygga shorts som jag köpte i Thailand.  :)


  

Igga mina fötter -.- HAHAHHAHA <3 


:D

 

PussHej :* 


Av Frida Stigberg - 20 juli 2012 02:46

OMYGAAASH MADDE JAG HITTADE DEJ OCH DIN POJKVÄN<3

Av Frida Stigberg - 20 juli 2012 02:13

Hej bloggen!!
Kan inte sova, så jag försökte ringa till min älskling.Mathias Men han svara inte :( så då ringde jag till Madde, å hon svarade så just nu ligger jag å pratar med Madde..<3

 

Bjuder <3 PussPuss

Jag

Av Frida Stigberg - 19 juli 2012 22:00

Hej, jag är en 12årig tjej som ångrar vääääääääldigt mycket soom jag har gjort i mitt liv.

Tillexempel ångrar jag alla gånger som jag har sårat min kille (Mathias) :( Förlåt Mathias! 
Och jag ångrar allt dumt jag gjort mot alla.. Jag är verkligen ledsen<3

Jag är inte speciellt nöjd med mitt utseende eller min personlighet :/ 

Jag äääälskar att vara med Mathias, och att vara med mina kompisar såklart<3

Och jag gillar att sitta uppe sent på nätterna å prata i telefon med random människor ;D

Haha, jag gillar kameler och emo's <3 

Jag vill ha blått hår och jag hatar när folk.. KJASGJHSDGYSDX BLIR SÅ SJUKT ARG >:( 

Men iaf, jag älskar min bästakompis Matilda Westerber.. På instagram @matildawesterberg.. Följ henne<3 

Min favoritlåt är.. hmmm har ingen allt är bra nästan :P

Jag brukar aldrig äta frukost, jag gillar inte mat alls faktiskt :S

Jag är onäjd med min vikt, jag är onöjd med det mesta.. 

Men jag skiter i mina problem å försöker fokusera på mina kompisar och deras problem :)

Jag älskar mina polare mest av allt ;) Skiter i om du är Smal, Tjock, Fin eller Ful.. Vi kom hit till livet för att ha kul ;) LIKSOM YOLO <3


 

<3 Pusshej :*

Av Frida Stigberg - 19 juli 2012 21:29

Alltså kolla.. Såhär vill jag ha!! SJSDGDKGSJDFH DET ÄR SÅ SJUUUUUUUUUUKT JÄVLA FIINT JAG DÖR   

 

Men såhär kommer det typ se ut..

 

JSGJHSDGSGKJFD ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SJUKT TAGGGAD, SKULLE KUNNA HOPPA GENOM HELA AFRIKA HAHAHHAHAHAHHAHAHAH PUSS PÅ EEEEEEEEEEEEER <3 <3 <3 <3 <3 <3 


Av Frida Stigberg - 19 juli 2012 21:22

Hej alla :)

Idag har jag varit med Madde i Farsta Centrum å handlat lite kläder<3 
Köpte

*2 Tröjor (dan jag har på mej å den jag håller i) :*

 

*2 Bikinisar #1 

 

#2

 

*En svart hårfärg å två blonda hårfärger.. ;)

 

*1 bikiniunderdel

 

HAHAHHAHA DÅÅÅLIGA BILDER!! BJUDER STOOOOOOOOOOOORT <33333 PUSS PUSS


Presentation


12 år, ska fylla 13. Jag heter Frida och det här är min blogg! Jag har världens sämsta minne och i den här bloggen ska jag väl typ berätta om mej själv, mina kompisar och mitt liv. Hoppas ni gillar den och det jag skriver om!

Fråga mig

37 besvarade frågor

Omröstning

Är jag snygg? :)
 Nej
 Lite
 Ja

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards